Łatwe tworzenie zawartości i zarządzanie, za pomocą monitorów typu „wszystko w jednym”
Wbudowana platforma SSSP w monitorach z serii MDC eliminuje konieczność podłączenia dodatkowych komputerów i odtwarzaczy multimediów w celu generowania i kontrolowania lokalnej zawartości. Możesz tworzyć i wyświetlać spersonalizowane komunikaty - wystarczy kilka kliknięć! Technologia SSSP obejmuje dwurdzeniowy procesor z 1 GB pamięci, pamięć masową 4 GB, wysoko wydajny procesor wideo oraz oprogramowanie Samsung MagicInfo™ Premium S. Łatwy w obsłudze interfejs umożliwia tworzenie i zapisywanie komunikatów przygotowywanych za pomocą bezpłatnych szablonów i prostych narzędzi. Wbudowany odtwarzacz Samsung MagicInfo™ Premium S Player umożliwia wyświetlanie zawartości wideo na ścianach o wielkości do 4 x 4 oraz tworzenie harmonogramów wyświetlania szerokiej gamy zawartości i formatów plików.
Zaawansowane oprogramowanie do zarządzania treścią
Monitory z serii MDC obsługują odłączany moduł komputerowy SBB-C, w którym można zainstalować oprogramowanie MagicInfo™ Premium i. Dzięki modułowi SBB możesz korzystać z bardziej zaawansowanych funkcji zarządzania zawartością przy wydajnym wykorzystaniu przestrzeni wokół urządzenia. Oprogramowanie MagicInfo™ Premium i Player to jeden z najbardziej zaawansowanych produktów w ramach rodziny MagicInfo™, który obsługuje zaawansowane funkcje wyświetlania zawartości. Oprogramowanie łączy się z serwerem Samsung MagicInfo™, tak aby umożliwić wyświetlanie zawartości z kanałów RSS i efektów specjalnych oraz obsługuje zaawansowane funkcje, w tym zawartość interaktywną i integrację z informacjami pochodzącymi z bazy danych.
Model
MD55C
Typ podświetlenia
Direct LED
Przekątna
55"
Format obrazu
16:9
Rozdzielczość
1920x1080 (FullHD)
Wymiary monitora
1248,7 x 724,2 x 94,5 mm
Kontrast
5000:1
Jasność
350 cd/m2
Technologia
d-LED
Czas reakcji
8 ms
Wyświetlane kolory
16,7 mln
Kąt widzenia
178° / 178°
Rozmiar piksela
0.21 x 0,63
Wejścia
HDMI VGA (D-Sub15) Mini jack 3.5 mm RS232C Service
Wyjścia
Mini jack 3.5 mm RS232C
Głośniki
2x10W
Zużycie prądu
max. 168 W
Zużycie prądu (Stand-by)
< 0.5W
Rozstaw otworów montażowych
400x400 mm
Dołączone akcesoria
Instrukcja szybkiej instalacji karta gwarancyjna kabel zasilający pilot baterie Przewód VGA Przewód zasilający
Posiadamy własną salę prezentacyjną, w której możemy zaprezentować sprzedawany sprzęt.
Zapraszamy na prezentacje możliwości projektorów kinowych na dużym ekranie projekcyjnym.
Zapraszamy poniedziałek-piątek w godzinach 9:00-17:00.
☎71 784 97 66
Umów się na prezentację
Zwycięska 20A lok. 207, II piętro, 53-033 Wrocław
Ustawienia cookies
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.