MeetUp 2
Dodaj kamerę MeetUp 2 do swoich małych sal konferencyjnych, znacząco upraszczając wrażenia związane z konferencjami

Uwolnij potencjał drzemiący w AI w małych salach na bazie BYOD i PC
Dodaj kamerę MeetUp 2 typu video bar do swoich małych sal konferencyjnych, dzięki czemu konferencje będą łatwiejsze dla pracowników i informatyków. MeetUp 2 to połączenie prostej konfiguracji, zaawansowanych funkcji audio i wideo wspomaganych przez AI oraz łatwe zdalne zarządzanie we wdrożeniach na bazie PC i BYOD.

PROSTE I ELASTYCZNE WDROŻENIA W MAŁYCH SALACH
MeetUp 2 łączy się z systemem sali konferencyjnej lub bezpośrednio z laptopem w przypadku konferencji BYOD. Włącz połączenia BYOD z laptopem przy użyciu standardowej konfiguracji z dwoma kablami lub połącz się za pomocą jednego kabla poprzez aktywny kabel USB Logitech Active USB (jak przedstawiono na ilustracji). Z łatwością zarządzaj i konfiguruj kamerę MeetUp 2 dla obu wdrożeń w aplikacji Logitech Sync.

WIDEOKONFERENCJE OPARTE NA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
Odblokuj funkcje wideo i audio wspomagane przez AI poprzez wbudowany system operacyjny CollabOS. Ponadto użytkownicy mogą korzystać z integracji z rozwiązaniami Microsoft, Zoomi Google, dzięki czemu można uzyskać inteligentniejsze konferencje.
JEDEN UCHWYT, TRZY SPOSOBY MONTAŻU
Dołączony uchwyt wielofunkcyjny zapewnia elastyczność lokalizacji oraz prostotę instalacji z możliwością przymocowania kamery MeetUp 2 do ekranu, stołu lub ściany. Ponadto dostępna jest wbudowana gwintowana wkładkę, co zapewnia kompatybilność ze statywami.

JESZCZE LEPSZE WRAŻENIA Z BYOD
Użyj opcjonalnego akcesorium, aktywnego kabla USB, aby wykorzystać alternatywny tryb wyświetlania DisplayPort i doświadczyć jednoprzewodowej prostoty we wdrożeniach wyłącznie na bazie BYOD. Nie trzeba sterowników, kluczy sprzętowych ani mnóstwa kabli.

DZIAŁA Z PREFEROWANYMI PLATFORMAMI
Wykorzystaj platformy i funkcje do wideokonferencji, z których już korzystasz. Kamera MeetUp 2 współpracuje z wiodącymi platformami wideo, takimi jak Microsoft Teams, Zoom i Google Meet.
ŁATWE ZARZĄDZANIE
Z łatwością zarządzaj i utrzymuj wszystkie urządzenia i sale w odpowiedniej skali dzięki Logitech Sync. Monitoruj stan pomieszczeń, wdrażaj aktualizacje i modyfikuj ustawienia – wszystko to za pomocą jednej platformy opartej na chmurze. Aktywuj funkcje premium, takie jak wskazówki, zdalny interfejs do rozwiązywania problemów i proaktywne alerty w przypadku licencji Essential lub Select.
ZAPEWNIJ CIĄGŁOŚĆ BIZNESOWĄ DZIĘKI PLANOWI USŁUG SELECT
Usuń bariery przeszkadzające we współpracy i upewnij się, że sale konferencyjne są gotowe na następne spotkanie. Plan usług Select to korzystna opcja w salach każdego rozmiaru i zastosowania. Zoptymalizuj czas pracy dzięki fachowej pomocy zapewnianej w ciągu jednej godziny, uzyskaj szybką wymianę produktu i skorzystaj z funkcji premium Sync, aby proaktywnie rozwiązywać problemy, zanim będą miały wpływ na Twoją działalność. Jeżeli wybierzesz plan Select, będziemy współpracować, aby zredukować czynności związane z codziennym zarządzaniem, optymalizować wydajność i optymalnie wykorzystywać inwestycje.