Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji wzrokowej, a także wspierający koncentrację uwagi opartą na analizatorze wzrokowym. Laureat prestiżowej nagrody BELMA 2019
Do wykorzystania na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, rewalidacyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych i innych mających na celu kształtowanie i usprawnianie percepcji wzrokowej,
Ponad 600 ekranów interaktywnych oraz zestaw materiałów dodatkowych,
Dla terapeutów i nauczycieli zajmujących się wspomaganiem sprawności w zakresie percepcji wzrokowej (np. dzieci z grupy ryzyka dysleksji)
Dzięki swojej zawartości i zastosowaniu specjalnych rozwiązań graficzno-funkcjonalnych, program świetnie nadaje się do pracy z dziećmi z dezintegracją sensoryczną, z dysleksją lub ryzykiem dysleksji, dziećmi nadpobudliwych psychoruchowo, mających kłopoty z koncentracją i koordynacją wzrokowo-ruchową
mTalent Percepcja wzrokowa to:
jedyny tego typu interaktywny produkt na rynku
odpowiedź na jedno z najczęstszych wskazań form pomocy psychologiczno-pedagogicznej i zaleceń do pracy z dzieckiem (kształtowanie i ćwiczenia percepcji słuchowej/wzrokowej)
pierwszy produkt interaktywny na polskim rynku oparty o metodę M. Frostig
produkt pozytywnie zaopiniowany i zrecenzowany
propozycja uzupełniona o zestaw dodatkowych materiałów publikacji autorskich rozszerzających spektrum możliwości zastosowania tego produktu (np. pomoce tradycyjne, drukowalne karty, poradnik metodyczny)
produkt zgodny z wytycznymi dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Produkt jest podzielony na trzy części: pierwsza z nich zawiera materiał tematyczny, druga atematyczny, a trzecia – materiał językowy (najbardziej przydatny w przypadku pracy z dziećmi starszymi, które miewają kłopoty z rozpoznawaniem i różnicowaniem znaków). Nie trzeba więc przerabiać całości materiału, a wybrać interesujące grupy zadań.
Wymagania techniczne
Przeglądarki:
Google Chrome - od wersji 32, oraz wyższe wersje Mozilla Firefox - od wersji 27, oraz wyższe wersje Apple Safari od wersji 8 wzwyż Microsoft Edge
Systemy operacyjne:
Microsoft Windows - wersje 7,8,8.1,10 i wyższe (Chrome, Firefox, Edge) Apple Mac OSx - od wersji 10.08 i wyższe (Safari) Apple iOS - od wersji 7.1.2 (Safari) Google Android 7.1.1, 8, 9, 10 (Chrome i Edge Linux (Chrome i Firefox)
Posiadamy własną salę prezentacyjną, w której możemy zaprezentować sprzedawany sprzęt.
Zapraszamy na prezentacje możliwości projektorów kinowych na dużym ekranie projekcyjnym.
Zapraszamy poniedziałek-piątek w godzinach 9:00-17:00.
☎71 784 97 66
Umów się na prezentację
Zwycięska 20A lok. 207, II piętro, 53-033 Wrocław
Ustawienia cookies
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.